Informacije

Pas prevrće niz planinu

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Pas se spušta niz planinu u Francuskoj

Dok sam leteo za Francusku, imao sam vrlo blizak susret sa jednim Francuzom koji se vozio biciklom niz planinu. Imao sam ideju o momku kao o veoma brzom momku u 40-im godinama koji pomalo liči na Džona Sinu. Ono što nisam očekivao je da vidim muškarca u kasnim tinejdžerskim i ranim 20-im kako vozi bicikl za prljavštinu niz planinu. I bio je zaista brz i agresivan. Ispostavilo se da je to bio prevrnuti airdale, što sam mislio da je prilično strašan podvig. Ono što mi je zapalo za oko je tip koji se prevrtao iznova i iznova.

Nastavio je da se spušta niz brdo, preko litice i iza ugla dok je bio na vrhu svog bicikla i u zraku. U osnovi je leteo niz planinu i skakao biciklom, a onda je ponovo sleteo na njega. Izgledao je kao najkul hrabar koga sam ikada video. Nikad ga nisam vidio da se vratio na planinu. Da sam bio na njegovom mestu, verovatno bih skočio preko zida.

Ono što me uhvatilo je to što je u cijelom snimku imao samo nekoliko sekundi prije nego što sam ga vidio kako silazi s ivice planine, i vidio sam ga samo na trenutak, ali sam mogao reći da je to on. Volio bih da sam izbliza pogledao njegov bicikl jer je to bio vrlo kul motor. Tip je tek bio u kasnim tinejdžerskim i ranim dvadesetim.

Nikada nisam vidio čovjeka da radi ovo i prevrće se iznova i iznova na prljavom biciklu. Tako da sam bio zaista iznenađen što sam ovo uopće vidio. Ali kada je sleteo, morao sam da gledam iznova i iznova. Hteo sam da znam da li je ovo stvarno.

I dobio sam odgovor. Na snimku su bila dva muškarca. Bio je tip na biciklu, i on se prevrnuo i poletio niz planinu. Ali s njim je bio i drugi tip na biciklu. Snimao je cijelu ovu stvar. Zbog toga nisam mogao dobro pogledati njega i motocikl.

Bio je u srednjim dvadesetim. Mislim da je nosio kacigu. Njegov bicikl je izgledao kao motokros. I nije bilo šanse da je nosio američku zastavu na leđima.

Reći ću vam kako je to izgledalo. Izgledao je kao normalan motocikl koji možete vidjeti na maloj stazi. Ali onaj tip na motoru nije uradio baš ništa. Samo je snimao cijelu stvar.

Jedini problem je bio što ga nisam vidio da je skočio. Ali vidio sam kako se njegov bicikl iznova i iznova prevrće. Mislio sam da je ovaj tip sjajan.

Kada sam stigao u Francusku, nisam mogao naći ovog tipa. Morao sam otići na google translate i koristiti rječnik jer nisam mogao pronaći riječ koja bi opisala šta radi. To nije bio trik.

U budućnosti ću tražiti ovog čovjeka. Pokušat ću saznati njegovo ime. Ali najvažnija stvar koju sam naučio o ovom čovjeku je da znam šta da tražim. Sada mogu reći svojim prijateljima o tome i svi mogu vidjeti šta je ovaj čovjek radio. On je hrabar.

Ovo je prljavi bicikl. Radi puno trikova. Sve je to radio dok je bio u vazduhu. Ovo je sve bilo na nebu. Sišao je sa ivice, vratio se na planinu i uradio to ponovo. Mora da je jedan od najboljih drznika na svijetu.

Ovo je štos. To nije normalno. To nije bio trik. Nije to bio skok sa bicikla. Ovo je štos koji nikad nisam vidio. To je cool. Nikada ne bih pomislio da ću ovo vidjeti u svom životu. Samo sam malo guglao tražeći o čemu se radi. Nisam znao da će ovaj tip prevrnuti ivicu planine. I to je uradio dok je bio na motociklu.

Čovjek mora da je bio na maloj stazi, ili možda u skejt parku. Bio je na vrhu planine. Jedini način da se dođe do dna planine bio je preskočiti zid. Pitam se koliko je bila visoka? Pretpostavljam oko 20 stopa visok, možda 30. Morao je preći vrh zida, ali se nije vratio na zid da bi ponovo prešao preko zida. Mora da je leteo uz planinu na motociklu. Mora da je sleteo na bicikl, a onda je poleteo sa njega.

To je najzgodniji štos koji sam ikada vidio. Bilo je super. Vidim zašto mi je trebalo neko vrijeme da shvatim o čemu se radi. Nisam mogao vidjeti čovjeka. Bio je na vrhu bicikla i onda je poletio niz planinu. Ali mogao sam reći da je radio neku vrstu vratolomije.

Vidio sam nekoliko vratolomija u kojima je to čovjek radio na motociklu. Ali čovjek na ovom snimku prevrtao se preko ivice planine. Nikada nisam video da je neko preleteo ivicu ovakve planine. Dakle, ovo nije bilo normalno. Bilo je pomalo strašno gledati.

Bio sam uplašen. Bio sam zabrinut za tipa koji je to radio. I bila sam zabrinuta za sebe. Šta ako mi se to dogodilo? Plašio sam se da ću udariti u zid i da ću preletjeti. I siguran sam da bi ljudi u donjem gradu čuli da dolazim.

Nadam se da nikada neću morati da preskočim planinu i da neću morati da budem naopačke za celu stvar. I nadam se da je ovaj štos bio malo zastrašujući za mene. Nadam se da je to štos koji vidim u svom životu. Idem da potražim ovog tipa. I ako ga vidim u budućnosti, reći ću mu kako je bio sjajan.