Informacije

Biljke i mačke od žada

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Biljke i mačke od žada koji izgledaju kao drveće, ovo su neka od mojih zapažanja o Koreji!

Ako razmišljate kao ja, mora da je veliko iznenađenje da nam je, iako smo bili u poseti Koreji dva meseca, trebalo samo osam dana da vidimo više od pola Seula!

Bio sam u Seulu nekoliko puta, ali samo na dva dana i jednom na dan. Nisam imao puno vremena za lutanje, a nisam ni puno slikao. Takođe nisam znao gde da odem na pristojnu večeru, tako da je moje iskustvo u Seulu bilo prilično ograničeno.

Pošto je trebalo osam dana da se vidi pola Seula, bilo je lepo imati plan puta. Još uvijek se osjećam srećnim što sam uspio vidjeti glavne atrakcije Seula.

Bilo je vrlo zgodno kretati se Seulom uz uslugu prijevoza do aerodroma. Sa aerodroma smo iznajmili automobil koji je bio opremljen GPS-om. Imao je kameru na vrhu volana, tako da smo mogli da vidimo kuda idemo u realnom vremenu! Također smo koristili Google Translate i Google Maps da nam pomognu da shvatimo put, a da ne spominjemo da imamo zaista korisnog vodiča sa aerodroma.

Auto servis je također bio vrlo jeftin, a moguće je dobiti i taksi kada nismo znali put, tako da smo se mogli kretati mnogo brže. Platili smo oko 8 USD za cjelodnevne neograničene vožnje, koje smo potrošili u roku od jednog sata nakon što smo preuzeli auto. Jedina mana je to što GPS u autu nije imao nazive ulica, pa smo na kraju napravili brojna pogrešna skretanja. Ali ako niste upoznati sa ovim područjem, ovo bi definitivno bila bolja opcija.

Bio sam zabrinut da ćemo se izgubiti u planinama Koreje, ali na sreću nismo. To je veliki plus za prvog posjetioca Koreje. Ipak, planine su bile prelepe i mogli smo da napravimo neverovatne slike. Vidjeli smo planinu Bukhan (1421 m), planinu Ewha, ski brdo Wolchon, i puno zanimljivih znamenitosti između.

Stali smo na mnogo zanimljivih znamenitosti i sve ih slikali, tako da nisam računao svako mjesto na koje smo otišli. Neki od njih su bili:

Sansung Broadcasting Tower (SBS Dongmyung, Seoul)

Ovo je bio toranj za emitovanje sa kojeg smo imali pogled na Seul iz ptičje perspektive.

Nacionalni park Bukhansan

Prošli smo kroz nacionalni park Bukhansan na putu od Jejua do Seula i tamo smo se odlično proveli. Jedna zanimljivost u vezi sa ovim parkom je da je ljeti veoma vruće, ali fontane su posvuda. Bilo je čak i više fontana koje su ispumpavale ledeno hladnu vodu.

Zalazak sunca u Wolchonu

Ovo je bila planina na kojoj smo vidjeli prekrasan zalazak sunca. Od Seula do tamo je dosta dugo pješačenje, tako da se nismo predugo zaustavili na ovom mjestu.

Ajou Church

Nakon što smo prošli kroz Wolchon, otišli smo pravo u Cheongju (rodni grad Joseon Kinga) i tamo odsjeli u hotelu. U povratku smo svratili do crkve Ajou, koja je veoma velika, veličanstvena crkva koja tu stoji još od 17. veka. Na kraju smo popili piće u kafiću koji se nalazi ispred njega.

Noryangjin

Nakon što smo napustili Cheongju, otišli smo u Noryangjin (takođe poznat kao rijeka Han), koja je područje gdje možete vidjeti istorijske i moderne zgrade i dobro je poznato po noćnoj pijaci. To je lijepo područje za posjetiti.

Dongdaemun

Konačno smo krenuli u Seul. Prvo smo otišli na nekoliko poznatih mjesta oko Yeongsanbua i Gwangjanga. Zatim smo se uputili u Dongdaemun (u centru Seula) i obavili kupovinu.

Dongdaemun je odlično mjesto za vidjeti Seul noću. Put oko njega je uzak i zakrčen, ali ima puno štandova s ​​hranom i raznih zabavnih sadržaja tako da vam neće dosaditi.

Sve u svemu, mislim da je Seul prelep grad sa mnogo zanimljivih mesta. Videli smo reku Han, predsedničku palatu, planine i prelepe parkove. Ako imate priliku posjetiti Koreju, svakako preporučujem Seul!

Evo nekoliko fotografija koje sam napravio dok sam bio u Koreji. Sve fotografije su snimljene u Seulu. Slike ispod su snimljene u Seulu. Prve 4 fotografije snimljene su u Seulu. Sljedećih 6 fotografija snimljeno je u Jejuu. Posljednje 4 fotografije su snimljene u Seulu.

Danas pada kiša. Mislim da će to biti dug dan. Ipak, mislim da ću izdržati dan. Ne znam za vas, ali ja nisam ljubitelj dugih dana. Teško mi je da se koncentrišem, a takođe mi je muka od rada od kuće. Umorit ću se samo da gledam na sat čekajući da sunce izađe.

S druge strane, na mom telefonu postoji aplikacija pod nazivom My Daily Reminder. Koristim ga da se podsjetim na stvari koje želim da radim danas, i koristim ga da se podsjetim na stvari na kojima želim raditi.

Jedna stvar koju često želim postići danas je da napišem članak za svoju web stranicu. Mislim da ću to postići korištenjem aplikacije My Daily Reminder.

Ako želim pisati o nečemu drugom, koristit ću aplikaciju Daily Mail na svom telefonu. Moj dnevni podsjetnik mi pomaže oko dvije najvažnije stvari u mom životu: upravljanje vremenom i pisanje.

U poslednje vreme mi je teško. Mislim da sam iskusio neku vrstu spisateljske blokade. Puno sam pisao na svom blogu. Napisao sam mnogo recenzija za proizvode i usluge drugih ljudi, ali nisam imao priliku napisati vlastiti članak. Moj problem je što jednostavno ne osjećam inspiraciju. Ne mogu se sjetiti ničega o čemu bih htela da pišem.

Pa, moj problem se sada promijenio. Moja glavna briga je da pokušavam previše raditi na svom online poslovanju. I nisam jedini. Zapravo, čak nisam siguran da li se vi zaista možete nazvati uspješnim internet marketerima kada čak i nemate čitaoca.

Zato sam odlučio da počnem da se trudim da se malo opustim i malo više uživam u životu. Vrijeme je da uzmem mali odmor.

Znam, čudno je razmišljati o odmoru u ovo doba godine. Ali veruj mi. Vrijeme je da se opustite i zabavite.

U svakom slučaju, poenta moje priče je da želim početi koristiti Google+ aplikaciju na svom telefonu. Zaista želim da ga koristim da ostanem u kontaktu sa svojim prijateljima i ljudima do kojih mi je stalo.

Dobro je što sam već stekao naviku da budem društveni. Koristit ću aplikaciju da dodam svoje prijatelje. Takođe ću dodati mnogo ljudi koje sam upoznao na internetu. Oni su tip ljudi koji su stalno u pokretu i zauzeti

Pogledajte video: Otrovne biljke za mačke (Oktobar 2022).