Informacije

Želim svog psa nazad

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Želim svog psa nazad, sad!"

Malo sam razmišljao ko je ovde kriv. Krivica je direktno na osobi koja je uzela mog psa i pobjegla. Sve u svemu, shvaćam da nije kriv pas. Moj pas je dobar pas i ona je dobra osoba. Ali to je ipak bila njegova greška.

Šta je pas trebao učiniti? Ne znam. Ne mogu ništa da uradim da promenim ono što se desilo, pa samo želim da mu kažem nakratko "izvini" i nadam se da će i on učiniti isto.

Srijeda, 20.06.2012

Trenutno je vrijeme zaista odlično. Na nebu nije bilo oblaka najmanje dvije sedmice. To znači da je zapravo bilo oblačno kada sam danas bio napolju. Čim prestane da zvoni, biću tamo da šetam sa svojim psom.

Ono što je stvarno cool je da je bilo stvarno vlažno. U posljednjih nekoliko dana primijetio sam da je bilo jako vlažno kada sam izašao.

Upravo sam se sjetio nečega što mi je tata rekao o okolišu. On je rekao da ako razmislite o svjetskoj klimi u poređenju sa globusom, oni imaju isti broj milja oko ekvatora. To znači da ima duplo više milja kopnene mase. On sd da se ljudi koji žive u tropskoj klimi naviknu na vlažnu vrućinu. Rekao mi je da se u svoje vrijeme vozio autoputem Pacific Coast do Kalifornije i spustio prozor i podigao prozor. Napolju je prilično hladno, a magla je toliko gusta da se jedva vidi kroz nju. Ali on je rekao da se ne bi mogli vidjeti čak ni da pokušaju, a objasnio mi je da je to zato što je okean zapravo taj koji stvara maglu. Dakle, vlažna vrućina tropske klime poput one u Hawiju ista je kao i vlažna vrućina obale Kalifornije.

Bilo bi zaista lijepo kada bi neko ovdje mogao postaviti slike plaže u Hawiju. Ja sam Hawianka u duši, i čim to vidim, jednostavno moram da idem.

Vlaga je baš loša, ali vlaga je ono na što sam se navikao. Prosto je grozno, ne volim ni da hodam po njemu. Ali jednostavno se morate naviknuti na to. Ovdje je stvarno odvratno. Ja hodam unaokolo i idem u tržni centar u njemu, i jednostavno je jako ljepljiv, i čini moj rad potpuno ravnim i odvratnim. Ali druga stvar je što se navikneš nakon nekog vremena, kao ja i moj tata i moja sestra. U mojoj porodici idemo na plažu i uvek se zabavljam u okeanu kada odemo. Kada smo prvi put otišli na plažu, svi bismo bili mokri i ljepljivi, ali nakon nekog vremena, možete se naviknuti i jednostavno se zabaviti.

Kada sam bio u 3. razredu, otišao sam u Hawi. I odlično sam se proveo! Moje putovanje je bilo kroz Hawi i Filipine. Putovali smo školskim autobusom, tako da sam se osjećao kao da sam u trećem razredu! Haha, dobra vremena!

Nisam mislio da je ovo jedan od najgorih delova Havija. Mislim, bilo je loše, ali pretpostavljam da nisam imao očekivanja za početak! Zaista nisam znao da je toliko gore od većine mjesta na kojima sam ikada bio. Nije mi to previše smetalo, ali to je bila još jedna stvar s kojom sam se morao nositi.

Kada smo bili u 7. razredu, otišli smo u Hawto na porodični ljetni raspust. Išli smo sa mojom sestrom, mamom i tatom. Bilo je sjajno. Išli smo do plaže Wkiki, zaliva Hanauma i vulkana. Jeli smo puno dobre hrane, pocrnio sam i morao sam ostati budan do kasno. Bilo je to sjajno putovanje!

Ovo je možda najgore mjesto na kojem sam ikada bio. Najgore sam išao na plažu kada sam bio u 6. razredu. Moja porodica je otišla u San Diego, a mi smo krenuli u obilazak zoološkog vrta u San Dijegu. Prošetali smo kroz sve različite dijelove zoološkog vrta i vidjeli sve životinje i ostalo. Zatim smo sišli do plaže koja se zove La Jolla beach. Bilo je užasno! Nisam veliki obožavatelj plaže i siguran sam da su svi moji rođaci bili pomalo čudni zbog mene. U svakom slučaju, otišli smo dole na plažu i dobio sam napad astme. Mislim da nas je bilo 15-20 ljudi tamo i moja mama je sd da sam izgledao plavo, kao da ću umrijeti.

Moram reći da je najgori dio tog odmora definitivno bila plaža i ljudi koji su bili na njoj. Bio sam sa sestrom i nisam bio baš najbolje raspoložen. Tražili smo prtljag u pristaništu, a ja sam telefonirao i rekao sam: "Glupo je, na odmoru sam" i prekinuo sam vezu. Onda sam razgovarao sa mamom i samo sam bio zao. Nisam znao šta se dešava u prtljagu i trebalo je jako dugo da stignemo kući. Ona je rekla da je cijeli dan bio užasan, a ja sam joj rekao da imam užasan dan. Onda sam došao kući i pokušao sam da budem dobar prema njoj, ali nije išlo.

Na ovoj slici se igram sa svojim rođacima i to je vjerovatno bio najbolji dan u mom životu.

Najbolji dan na odmoru je bio kada je moja porodica bila na trajektu i kada su sišli sa trajekta i to nas je odvelo na ovo mjesto koje se zove Ostrvo kornjača. Sišli smo sa broda i prošetali kroz svo blato i bilo je stvarno, stvarno prelepo i uspeli smo da nađemo porodicu iz jednog grada u Japanu koja je tamo već nekoliko godina i igrali smo se sa njihovom decom. Bilo je stvarno zabavno.

Najgori dio odmora je bio kada je moja porodica otišla u mjesto koje se zove Butterfly Zoo. Mislim da je bilo oko 30 dolara za odrasle. Mislim da je bilo glupo. Kao, prva slika je najgora slika na svijetu. Bila je to najjeftinija slika koju sam napravio na cijelom putovanju i bila je ujedno i najgoreg raspoloženja. Moja mama i ja smo se svađali i ona me je slikala usred svađe. Ona čak i ne voli da se slikam, a samo me slikala usred jako ružnog raspoloženja. To joj se ni ne sviđa, ali to je vjerovatno bila najgora slika ikad snimljena na tom putovanju.

Kada sam bio mali bio sam fasciniran raznim vrstama zvezda i galaksija i pokušavao sam da prebrojim koliko zvezda ima na nebu. Na krovu našeg hotela je bio stvarno super teleskop, a zvao se teleskop jer je osoba koja je izgradila hotel napravila teleskop na krovu, a ja sam stvarno fasciniran teleskopima i proveo bih svo vrijeme pokušavajući vidjeti stvari na nebu teleskopom i bilo je stvarno zabavno.

Najbolje mjesto na koje bih otišao na svijetu bilo bi u Kaliforniju da odem u Diznilend. Tu se snimaju svi moji omiljeni filmovi i vidite ljude iz cijelog svijeta obučene u svoje omiljene Diznijeve likove i tako je zabavno i možete se voziti u ovoj velikoj zgradi s drugim ljudima iz cijelog svijeta i to je najbolje.

Najgore mjesto na svijetu na kojem sam ikada bio su Galápagos Islands. Ostrvo na kojem se nalazim zove se Seymour Island i zaista sam se želio vratiti u svoj rodni grad otkad sam bio odsutan. Stvarno ih ima

Pogledajte video: ŽELIM UDOMITI JOŠ JEDNOG PSA #46 - Debela Barbara (Septembar 2022).